Thursday 2 August 2007

Nina's Rules!

This topic is dedicated to a friend of mine, who is following and supporting me the whole time. It was the first shooting with her and I think we did a really great job!

I also realize, that we can and we have to learn something from every photo session. One of the most important things is to know who are you going to photograph, to realize his/her temperament and on the base of this, give it the right role to play!

Well, we definitely gave to Nina the right role to play! She was playing her game, with her rules.. Nina's rules!!









Welcome back Nina!;)

19 comments:

Anonymous said...

lippi, še zdaj ne vem ali si na rdeči ali na rumeni strani?

Fajn, da si pokazal celotno serijo, zadnja mi je najbolj všeč. Polono si tudi v nekem takem stilu slikal, ne? Ko je imela samo obraz osvetljen, če se ne motim. Fino, fino ...

Dragan Zlatanovic said...

ejla simon, pravkar sem se vrnil iz tvojega Bloga!:)

haha, sem na "rdeči" strani. samo nisem učlanjen u -fanatic fun club-!:)
Nino smo u večini fotkali z flashi! Zadnja pa kot si ugotovil je na podoben način osvetljena kot Polona na zadnjem sessionu..

Pero said...

U, pizda je huda serija!!

Dragan Zlatanovic said...

tnx noob!!;)

Karim said...

mega serija in izredno zabavno popoldne. cim prej ponovit :D
welcome back nina :D :D

Anonymous said...

c/p noob... superca res...

Matjaž Očko said...

madona... super cela serija! kako si svetlil?

Dragan Zlatanovic said...

tnx guys!!!

@matias - prve so dve 1x 580ex iz desne strani, tretja 2x 580ex iz obeh strani;)
ostale mešano, dnevna svetloba (+ odbojnik..)

Anonymous said...

Super, da si pokazal še ostale, ker že na slo-foto mi je bila tretja fotka noro dobra. Poza in vse skupaj super.

Pa četrta je tudi superca. Sploh luč je odlična.

helena/knoflca said...

serija za čeljust dol past, res....tretja in četrta sta sploh fenomenalne!!
se še ne poznamo, a sem te dodala na moj seznam linkov, da bom lažje redno spremljala :) ...če te ne moti?
lp
helena

Dragan Zlatanovic said...

@sekundek - hvala! tudi meni je četrta kr huda.. in to je super stvar Bloga, da cele serije gor postaš.. tako, da ne čakaj!:P

@helena - se hecaš!?! u veselje mi je!:) imaš add tudi z moje strani!;)

Anonymous said...

zmaga ;)

Dragan Zlatanovic said...

;-)

Unknown said...

ces photos sont absolument fabuleuses!!!
le model a des yeux a tomber a la renverse!!!
superbe

Anonymous said...

svetloba je lepo uporabljena na 4 fotki ; )
zame je sicer malo too much over the line ; )
pa tretja mi je usec, lepo je izpeljana pa ideja je kr fajn ; )
svetloba pa model.. zgledata nice. ; )

Dragan Zlatanovic said...

@iris - ojla! welcome! res mi je u veselje, da si prišla pogledat moj blog in pokomentirat! super.. pridi še!

tnxxxx!;)

Anonymous said...

lepe fotke
če kdo potrebuje model sem rade volje vse,m na razpolago :-)
lp vsem

Gregor said...

Super izvedba in osvetlitev! Bravo!

Dragan Zlatanovic said...

@tyasha - seveda, da rabimo modele!! kakšno vsem!? ti si rezervirana:))

@gregor - welcome in tnx za misel!;)