Wednesday 2 July 2008

Potegnil sem črto

Hahaha, evo v prejšnjem postu sem potegnil črto... nad tišino:))

Hvala za izkazano podporo, čeprav ste vsi dobili malček zgrešen občutek.. na srečo! objave se niso ustavile zaradi pomanjkanja idej ali inspiracije - vse drugo! kot sem že v enemu od prejšnjih postov napisal, sem čas za srfanje in blodenj po 1097380237.ih portalih na katere sem prijavljen (vmes se šteje tudi blog) zamenjal z delom!

Kaj se je dogajalo ves ta čas, bom pokazal s fotkami.. step by step.. ene bodo segale še v pomlad, druge celo do zime, danes pa samo en mali poletni avans..

Her name is Amy. She is from Texas, living in New York and she is absolutely gergeous!!!
Hope to work with you again very soon...

Mood: Fantastic!
Music: Reamonn - Supergirl

ciaos, D.

14 comments:

Žiga Gričnik said...

Všeč mi je osvetlitev. Kje je to fotkano v Piranu za cerkvijo?

Anže Vrabl said...

Lepo, da je konec tišine:)

Lep ambient, močno spominja na obmorska mesteca. Super osvetlitev dobro kadriranje, malo me zmoti le prežgano nebo in strelovoda. Največja napaka je da se je ne da pogledati v večji resoluciji;)
Lp

Jure Dobelšek said...

No, super da si začel objavljati...se že zelo veselim.

Tale mi je kul, ampak čez tiste "tight crop" portrete jih ni zaenkrat. :) Upam, da imaš tudi kaj takšnega še za pokazat.

Kot je Anže rekel, super kadriranje postavitev modela, nebo je pa itak zlo težko pravilno zajet.

LP,

Jure

-Mihaaa- said...

fotka mi je vsec,.. model seveda,... predvsem pa je tudi meni vsec da bos pocasi spet kaj gor dal ;)

B5 said...

uf... nikoli nisem štekal teh for. Nehal bom blogat!!! potem pa reakcija ne, ne, pliz...

Morda pomanjkanje samopotrditve?

No, kakorkoli že, …
B5

Dragan Zlatanovic said...

@žiga - yes!

@anže - nevem, že večkrat sem opazil, da folk vidi prežgane stvari na mojih fotkah1? booo, mogoče si morem it skalibrirat monitro, ker pri meni je gornji del neba modre barve.. nimam pa pojma zakaj se noče povečat!? Bloger flešira:)

@jure - bo nekaj tudi zate pol;-P

@miha - tnx, ja poleti je res gužva.. upam, da mi uspelo zdej malo bolj redno metat gor stvari:)

@Borut - pa neeeeeee!!!!:)) haha, kaj si pa ti za vraga razumel iz tega posta?!:))
nehal bom blogat!?! WTF:) nikoli nisem na to niti pomislil:)

Razlog moje pasivnosti na blogu zadnje čase ni bila zaradi pomanjkanja inspiracije, niti zaradi krize, depresije, žalosti, ljubavnih problemov in vseh ostalih bolezni za katere ti predpišejo 100mg Prozace:) še najmanj pa me je minila volja do bloganja!

materiala imam ogromno, ne uspem pa redno objavljat! materiala se mi je nabralo toliko, da nevem kje začet.. in vse skupaj se vsak teden samo povečuje.. moral sem "potegnit črto" in počasi spet začet objavljat. Po možnosti redno. That's all:)

Zato te lepo prosim, ne me etiketirat za "the comebackerja" ki želi 5 minut pozornosti in slave, ker takih še sam resnično ne preneseeem!!!:)

Pred kratkim sem si pogledal eno video predavanje o fotoblogih in fotoagencijah in baje je bloganje kar obetavna zadeva! Poglej si ga, ker je full dobro :-P hehe..

Vesel sem, ko obiščeš moj blog!
Vesel sem vseh..

Good night boys and girls!

Žiga Mihelčič said...

aj lajk it a LOT:) zakaj samo ena?:)hehe
Lp, Žiga

Denis Zupan said...

Meni je odlicna! Postavitev, siroki kot, kadriranje, light...odlicno.

Anonymous said...

Mi je všeč. Sicer pa tudi dober model.

Anonymous said...

Jaz mela pa že slabo vest, ker me ni blo na tvojemu blogu že kr "neki" časa...:)

No zdej sem spet u điru, tako da: can't wait to see more!

Unknown said...

Pardon Dragan, če sem narobe razumel. Me veseli, da tudi ti si alergičen na te kombekerje, katerih dramo res ne štekam.

Ja seveda čekiram bloge, čeprav včasih kak teden vmes mine.

Na objavljeni fotki si super linije ozadja, stopniv in nog skomponiral. Res dobro.
b5

Anonymous said...

Pardon predhodnji komentar je od mene in ne moje žene Alenke.
B5

helena/knoflca said...

oj! kako lepo videt nekaj novega! in moji kliki na tvoj link bodo spet bolj redni :)
fotka super, se veselim vseh se prihajajocih - pa se eno firbec vprasanje: kje in kako dobis taksne modele???

Dragan Zlatanovic said...

@žiga - počasi počasi, bodo vse objavljene.. sej veš, včasih less is more;)

@denis - thank you my friend!

@gregor - ja, Amy je res super!

@nina!!! nič naj ti ne bo lažje!:) brez izgovorov začni redno zahajet na to stran.. če ne bomo poračunali preko tvoje "Gysptrüper" raztegovalne mašine.. celoletni brezplačni tretma`!

@borut - no, me veseli da jaz, ti in alenka imamo neki skupnega!:P down with comebackers! hvala za mnenje.. pride še materiala v kratkem!

@helena - ponavadi so moji modeli čisto "navadne" pupike iz okolice, prijateljice, sosede, znanke.. tokrat je splet okoliščin in svetovni splet želel, da se preko raznih forumov z Amy spoznava in dogovoriva za fotkanje.. super baza je tudi myspace, facebook,.. poskusi!

Dober začetek tedna vsem!!!

d.