Tuesday 4 November 2008

"Workshop", night shooting and a joke

Ja tak je to.. kot, da nebi treniral dva mesca, pol pa vsak dan noriš s skleci in počepi, dokler ne fašeš orto-muskl-fibra in se spet uležeš počivat za neki časa:) Vezano na pisanje mojga bloga seveda..

U glavnem non stop neki dogaja in tudi, če imam občutek krivde, da premalo fotkam, mi na zunanjih diskih konstantno zmanjkuje placa!? Nekaj ne štima. In vseeno vem, da premalo fotkam.

Pred kakšnim tednom ali dvemi.. mogoče že celo tremi, smo z Matejo, Majo in Tanjo improvizirali en "mini workshop"! Prvo kar smo se naučili in ugotovili je to, da sonce ne sije samo za nas 4 in da bolj, kot je ura pozna, manj je sonca. Drugo: lokacijo je potrebno izbrati že prej, drugače je lahko med iskanjem taprave, sonca še manj:) Ampak hvala g.Paulu Vierkotter, ki je leta 1925 patentiral modern flash bulb po domače fleš (ja nisem tolko pameten in nimam pojma kdo je to, ampak sem zdej poGooglal:), smo lahko zadevo vseeno speljali.

Formula: 4x zaklop + flash/umbrella% x 3 modelke / fotografinje =

z vseh strani so jo:)

Ko nisem držal odbojnika, sem še jaz ukradu kak trenutek (na fotki Maja)


In en lep portretek Tanje

Aja, pa še nightshooting! Mitja povabu na en brzinski shooting lokalnega banda v nedeljo zvečer.. Lokacija Luka Koper.

Formula: 5 članov banda + Iron Maiden na Vol.33 iz haube Volvota x 22 22 firma na črno - 2400W Brona direkt u bogega IXUSA SD860 IS =


Pa še joke of the day, ki sem ga slišal včeraj:
"boljše voda u kolenu, kot kamen u ledvicah!"

Zdej pa bo počasi že zadosti.. do naslednjič..

Ciaos

5 comments:

Petra Nuzdorfer said...

spet bom ponovila moje besede... črno bele fotke - HUDE

Anonymous said...

Kul workshop. Kje se lahko prijavim za naslednjega?? :D

Dragan Zlatanovic said...

petra, jaz pa bom ponovil svoje - hvala!!!!;P

Gregor, ne moreš verjet ampak prijave letijo 100 na uro!! Nevem zakaj ampak se mi zdi da nobenega ne privlačijo več kot tolko moji fleši:))) haha..

Anonymous said...

O, sej še migaš :) Čb so res prima, sploh portret Tanje.

Dragan Zlatanovic said...

ma kar fejst treniram ja:) samo cajta za objave ni blo.. al pa si ga nisem vzel:))