Saturday 27 December 2008

Kaj je prinesel Božiček..?

Objavo v reviji H.O.M.E.!

No, če smo prav natačni, ni ravno božiček, ker je revija izšla že 5. decembra, ampak spet je bilo eno tako bussy obdobje, tako da nisem utegnil prej..

Fotkal sem ustvarjalko, TV voditeljico in veliko poznavalko mode. Vsi ki objavljajo v revijah malo več kot jaz sam, pravijo, da uredniki izberejo vedno ravno tiste fotke, ki jih ti nočeš. In ja, zdaj jim verjamem. Pa mogoče mi ni niti tolko zato, ker niso izbrali tistih kot bi jaz, ampak ker ležeče fotke zrežejo in jih objavijo namesto pokončnih, pokončne porežejo, da naredijo ležeče itd.. jah, takle mamo, kaj čmo:)

U glavnem, tistega ki zanima kaj več o Lorelli Flego, naj si prebere spodnji članek!




Pa še dve besedi o njej,.. prijazna, simpatična, 100% pozitivna.. skratka ženska z okusom!:)

Še screenshot par meni ljubih posnetkov..


Ciaos, D.

15 comments:

Anonymous said...

Wohoho! Bravo, D! Brez besed in veliko poklon.

BTW, dobro vizitko imas ;)

Anonymous said...

1., 4., in 6. so mi najboljše iz screenshot serije! Tiste na hodniku so z naravno svetlobo?

Denis Zupan said...

You rox, man!

Dragan Zlatanovic said...

Yo Simon! hvala hvala:) vedno je lepo videt tvoj komentar!:P

ja tiste iz hodnika so vse naravna svetloba. Je ravno bila tam 13-14 ura, šipe iz vseh strani, zako da je bila svetloba perfect za te zadeve..

btwy, kje pa si vidu mojo vizitko??:)

Dragan Zlatanovic said...

Grasssie Denis;)

Petra Nuzdorfer said...

Congrads...

Ful dobr!!!

Jure/Olki said...

In prav vidi se katere si ti posnel vodoravno, sedaj so pa pokončne, hehe

Eto se še jaz veselim zate...

Matjaž Očko said...

čestitam! :) zakon :)

crt said...

ful lepo. Ka nalovko si tud delal?

Dragan Zlatanovic said...

hvala - dekleta in fantje!:)

sem nalašč pustil še tiste ja, da se vidi kako to oni "zrihtajo", haha..

črt - ne žal.. bi bil kar ponosen, če bi še tako naslovko naredu:) Ta bo za enkrat drugič:D

Anonymous said...

Svaka čast ! Res odlične fotke :)

Anonymous said...

ciao,
Sei sparito da Canonclub?
Non ti leggo più e mi dispiace.
complimenti per le nuove foto
ciao
Luca

Dragan Zlatanovic said...

hvala anonimni!:P

Ciao Luca!!! Grazie, sei molto gentile a farmi visita.. si hai ragione, negli ultimi tempi sono stato da tutte le parti ed ho trascurato un bel po di portali:)

vado subito a farmi vivo!!

Auguroni di un buon anno 2009!!;)

Anonymous said...

Čestitke za objavo, fotke pa so res dobre!

Ciril Jazbec said...

Videl v živo. Zelo nice. Česititke! :)